Det er ledig en fast 70 % stilling som konsulent i kommunens servicetorg. Servicetorget er i en omstillingsfase der vi i løpet av de kommende årene vil implementerer nye og digitale løsninger på mobile plattformer samt gjennom implementering av digitale arkiv. Servicetorget yter tjenester for hele kommunen, både for ansatte og innbyggere. Arbeidet er varierende, utviklende og du blir del av et positivt arbeidsmiljø med godt humør og eierskap til kommunen. 

Vi stiller følgende krav til deg: 

Du må være en utadvendt person som trives i en hektisk hverdag. Egnethet og erfaring i forhold til service og kundebehandling vil bli tillagt vekt. Du må være fleksibel og løsningsorientert i en organisasjon som vil være under endring. Vi søker etter en kandidat som er motivert og har evnen til å tilegne seg nye kunnskaper samt å arbeide i team med fokus på kompetansedeling. Du må kunne dokumentere gode kunnskaper i bruker av IKT-verktøy samt ha kjennskap til offentlig forvaltning. Vi søker kandidat med minimum fagbrev innen kontor/administrasjon/service. Personlig egnethet vil bli tillagt stor vekt ved vurdering av aktuelle søkere.

Vi tilbyr deg:

Varierte og spennende oppgaver med mulighet for å være med å forme og utvikle servicetorget og egen arbeidsplass. Arbeidsmiljø som vil være oppdatert innenfor informasjons- og kommunikasjonsteknologien (IKT). Teamarbeid. Mulighet til spesialisering innen sak og arkiv.

Sentrale arbeidsoppgaver: 

Publikumshenvendelse i servicetorget, på tlf, pr. e-post og personlig oppmøte. Delta i team for å videreutvikle kommunens informasjonssystem, herunder løpende å kunne bidra til å oppdatere kommunens hjemmeside og øvrige sosiale medier. Superbruker på sak og arkivsystem. Veilede og løse regelstyrte oppgaver lagt til servicetorget. Møtesekretærfunksjoner for de politiske utvalgene. Utvikling av kommunes servicetorg og aktivt bidra til digitalisering av sentrale funksjoner i Servicetorget. Stillingen tilsettes i stab under Rådmannens kontor og må etter behov/endringer kunne bidra med andre arbeidsoppgaver

Tilsetting skjer på de vilkår som fremgår av gjeldende lover og avtaler. God pensjonsordning i KLP.  Lønn etter gjeldende avtaleverk. Interne søkere som vil påberope seg fortrinnsrett må angi dette i søknaden.  

Attester og vitnemål medbringes ved et eventuelt intervju.

 

Har du spørsmål til stillingen kan du kontakte: Økonomisjef Geir Arne Solbakk, Mobil: 91549710 eller e-post: Geir.arne.solbakk@beiarn.kommune.no

 

Søknadsfrist: 25.03.19

 

Elektronisk søknadsskjema finner du her!